ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
Aku ingat .

Dan aku makin jauh berjalan ; 
tapi langkah aku masih tak punya tujuan dan kau datang dan kau tinggalkan ; 
aku bersama petunjuk dan kenangan 

Bukan nak banyak pon . Bukan sakit sebab menyampah pon . Bukan nak pon rasa ni datang . Natural . Dia datang . Kau janji nak tunggu kau janji macam macam . Aku ingat semua tu . Aku ingat ada la sikit lagi harapan . Aku ingat aku mampu la nak bertahan . Tapi aku pula yang terluka . Aku pula yang sengsara . Aku yang merana . Aku ingat , aku mampu . 

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers