ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (9)




12 april 2010..day 4

3hari berlalu..n hari ni hari ke 4..keadaannya masih x berubah..aku selalu berada disisi mnemaninya..slalu aku ceritakan kisah2 kami dahulu..
tapi aku xgtau dia ape yg aku ceritakan itu trjadi antara kami..aku gtau tu cte yg aku bca dlm sebuah novel..
n dia cuma sbgai pndengar setia..tiap2 hari aku berdoa supaya ingatannya pulih..awak...saya rindu nak dgr awk pnggil saya makcik..
lagi 4 hari bday nya akan tiba..mgkin aku akan sediakan sebiji kek utk dia d hospital..ibu stuju dgn cdngan aku..


13 april 2010..day 5

seperti biasa, aku bangun pada jam 6pg..mmg dah 4mlm aku tdo kt hspital..aku xnk tinggal dia sorang..
lgpun xkn nk bia ibu yg jaga..ayahnya pula uzur..tp xseperti hari2 lain, pagi ini dia bangun awal dr aku..biasanya dia akan dikejutkan pada
pukul7pg utk makan ubat..aku nmpak dia duduk brsandar d katil dan leka dgn handfonnya..

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers