ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part ( 8 )






"erk..sebenarnya tadi saya tgk gambar2 kat handfon..saya rasa ni awak kn??n saya save dlm folder sayang"
dia menunjukkan beberapa gambar yg dsimpan d dalam handfon dia..
"ye saya.."
"nape kita rapat sgt??ni gambar bila??nape saya save awak sbgai sayang??"
tembok air mataku musnah lagi..aku xtau camne nk jwb setiap ptanyaan dia..
"sebenarnya, dulu kita 1 matrix..dh hampir 3 thn kita kenal.."
"oo..sori wak..xtau.."
"awak x ingat saya???"
"maaf..tp knape sayang??"
"sebab awk slalu ckp awk sayang saya.."

tapi..doc ada gtau yg ada kemungkinan ingatan dia akan kembali..tp mgkin skjap je la sbb kanser dia dh besar..
lps tu x ingat balik..tu pn, peratus utk ingatan dia ok sket sgt..
tp, ibu ckp, stakat ni, dia xpernah ag dpt ingat pape n hope kehadiran aku blh tolong pulihkan ingatan dia wlaupn skejap..
shari suntuk aku dgn dia..kami mcm baru kenal balik..tp cpat msra..dia mcm sedaya upaya menyembunyikan sakit yg dia tanggung..

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers