ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (7)




awak...sampai hati awak tanggung sakit ni sorang2..awak..siapa saya kt hati awak??
bukan kita dah jnji nk susah senang brsama??n saya dah jnji nk jaga awak..

aku terjaga dan memandang sekeliling..aku mncari kelibat dia..aku nmpak tasya mghampiri ku..

"tasya..dia.."
"sabar wak..awak pengsan..dia dah sedar..pergi la jumpa dia..kt bilik sebelah.."
perlahan2 aku bangun dan memasuki bilik nya..
aku nmpak dia bersandar lesu d katil sambil memegang handfon..bila dia sedar kdatangan aku, dia berpaling padaku, memandangku..
namun, pandangannya kosong..keningnya berkerut tnda x mngenali aku..
dlu, matanya tersenyum setiap kali memandang ku..dugaan apakah ini??

"assalamualaikum.."sapa ku..terasa hangat d mata..namun tepaksa aku tahan..xnak dia nmpak aku nangis..aku duduk atas kerusi d sebelah dia..
dia cuma senyum padaku..
"kita kenal ke??"
aku mengangguk..terasa suara tersekat d kerongkong..
"awak sape??"
"kawan...kawan yg sangat rapat.." x ku sangka itu yg terkeluar dari bibirku..
"oo...sayang??"
aku terkejut..adakah dia memanggil aku sayang??

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers