ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (6)




9 april 2010..day 1

akhirnya, aku tiba di kota kinabalu, sabah..d sana, tasya telah menunggu ketibaan aku..
dan kami terus menuju ke hospital..

sampai d hospital, perasaan aku bercampur baur..
tasya dah gtau aku supaya tabah n sabar bila tengok dia nnt sbb dia bukan lagi org yg sama aku knal beberapa bulan lalu..
pintu ward03 aku tolak perlahan dan aku nmpak sekujur tubuh terbaring lesu, lena d katil..tasya mengekori aku dari blakang..
d sebelahnya seorang perempuan yg agak berusia..aku yakin itu adalah ibunya walaupun kami x pernah bertemu..
aku salami ibunya..kami berpelukan dalam tangisan..ternyata ibunya mengenali aku..dia meminta aku memanggilnya ibu..
ibu memberi laluan dan membiarkan aku dgn si dia...

hampir x ku kenal insan yg amat ku sayang..badannya kurus melidi..mukanya pucat dan kepalanya botak..
sebak...npe sampai macam ni keadaan dia??aku tenggelam dlm tangisan..badan ku sangat lemah..dan aku rebah d tepi katil dia..

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers