ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (3)



"assalamualaikum.."
"waalaikummussalam..sape ni??"
"erk..saya tasya, gurl yg bf awk ckp tunang dia hr tu..."
"so??awak nak ape???"
"sabar jap..dgr dlu pe saya nak gtau...sbnarnya, saya bukan tunang dia..saya sepupu dia..n saya tau awak gf dia sejak awal hubungan korang..
n hari tu saya xsangka dia knalkan saya sbgai tunang dia..saya tkejut jugak..awak..dia sakit..dia buat cmtu sbb dia nak putus ngn awak..
dia xnk awak tengok dia sakit..n dia xnk awak merana nnt..dia nk rhsiakan pnyakit dia dr awak.."
"what???dia sakit pe??awak jgn nak wat cerita laa..."tanpa aku sedar, air mata aku laju mengalir d pipi..
"kanser...kanser otak..n skarang pluang dia tipis sgt..doc pun xdpt buat pape dah..dia degil..xnk operate..awak...he's dying..
doc ckp dia mgkin ada masa dlm 3mgu je lagi..skarang, bnyak bnda dia xingat..kanser tu dah serang bhgian ingatan dia.."
aku terduduk, xmampu nak cakap pe ag..
"awak...dia kt mane??"tanya aku dlm esak tangis yg cuba d kawal..
"sabah..saya rsa baik awak dtg..jmpa dia sbelum trlambat.."

teringat balik kata2nya beberapa bulan lps sbelum kitorang putus......

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers