ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (2)



1 april 2010..

3bulan berlalu..bulan ini adalah bulan utk bday dia..aku xdpt lupa bday dia..namun aku dah ok sket dari dulu..
juz pk nk tumpu pada study n dpt kje elok2...n prinsip aku, no boys no cry..
lagi seminggu bday dia..adui la..nape bday dia sgt kacau aku..bila ingat bulan 4, msti ingat bday dia..
hari ni aku cuma ada klas ptg..nasib baek..xde mood nak blaja pg ni..huhu..nak study pn xde mood..so, juz bermalas kt katil la..huhu..
dan aku terlelap..dalam tidur, dia hadir dalam mimpiku..hmm...wajah yg sangat aku rndu muncul d dpn aku..dia senyum dan dia ckp nak jumpa aku..
aku nampak dia nangis...
jam yg aku set pada pukul12tghr brbunyi...aku tjaga dan mematikan jam...hmm...nape ngn dia??tdo siang, mainan tdo je tu...
aku trus bangun dah brsiap utk ke kelas pada jam 2ptg..aku mandi, lunch n solat zohor..dlm doaku, aku pohon kebahagiaan dan keselamatan dia..
air mata aku menitis lagi..

sewaktu kelas dijalankan, handfon aku bergetar..ada call dari 1 nombor yg x dikenali..aku abaikan..kalau penting, orang tu akan call aku lagi..
namun, panggilan itu berlanjutan sehingga 5kali x djawab...aku mula rasa x sedap hati..
selepas klas, aku call nombor tadi.......

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers