ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (14)





"assalamualaikum.."
"waalaikummussalam..ni rumah en. aliff aizam ke??"
"ya..saya kawan dia.."
"cik, en. izam kmalangan..dia d hospital skrang..mnta tolong maklumkan kluarga dia k.."bagai nak luruh jantung aku mndengar brita itu..
"kmalangan??bgaimana keadaan dia encik??"
"dia xsedarkan diri..dia trbabas dan memasuki lorong sebelah..maaf cik..sila ke hospital skrang.."
"baek la..treima kasih encik.."sebak d dada xdpt ku kawal..

aku memaklumkan keluarganya brita trsebut dan kami brgegas ke hospital..

d hospital..belum sempat kami brjumpa dgnnya,
"maaf..ni kluarga en. aliff aizam ke??"
"ye..keadaan dia cmne doc??"
"cik..maaf..kecederaan dia sgt serious dan phak kami dh cuba sedaya upaya..Tuhan lebih mnyayangi dia.."
aku terduduk..ibu memelukku..kami hanyut dlm tangisan..aku cuba tabahkan hati..ya..Tuhan lbh mnyayanginya..
tp knapa begitu awal dia prgi??
doc ckp dia ada lg sminggu kn??

aku dan keluarganya terus mnuju ke bilik d mana dia dtempatkan..mnggigil tanganku memulas tombol pntu...
prlahan2 pntu dbuka..skujur tubuh kaku berselimut kain putih..itu lah yg prtama singgah dmataku..
aku mghampirinya..prlahan2 aku membuka kain yg mnutupi wajahnya...kepalanya berbalut..berderai air mataku..
menurut doc, dia trhantuk pada stereng..n hantukan yg kuat juga dah beri kesan yg bahaya pada kanser yg dihidapinya..

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers