ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (13)





16 april 2010..

HAPPY BIRTHDAY SAYANG..
aku sibuk d dapur brsama ibu mnyiapkan kek..hari ni kami buat mkn2 sket n jemput gak semua sedara n kwn2 dia..
malam pulak buat doa selamat n solat hajat utk dia..moga Tuhan panjangkan umo dia..

"bu..aku mau kluar kjap.." dia mnggunakan dialek sabah bcakap dgn ibunya..
"ish..kamu ndak shat bah..d rumah jak laa..."
"shat jak bah..kjap jak..awak...boleh la...pujuk ibu..kjap je..jnji.."dia meminta smpatiku..
"ala..saya setuju ngn ibu..tp nak kuar ngn sape??"
"sorang..drive.."
"ndak boleh.."ibunya xmemberi keizinan..
"hmm..ibu..saya temankan??" aku cuba meredakan suasana..
"klu mcm tu, ok jak.." ibunya senyum..setuju..
"erk..xpyh la..awak tolong ibu kat dapur..ala bu..aku boleh drive..aku shat jak..dkat jak..kdai depan sana..mau ambil barang.."
"barang pa??"
"ada laa..."jwbnya sambil memandangku..
"ya la..ya la..balik cepat.."
"baek madam.." terus dia mncium pp ibu..ibu mcm tkejut tapi membiarkan je..
mmg slalu klu nak pergi jauh, contoh klu nak balik uni, dia akan mncium pp ibu..dah trbiasa kot..
"makcik syg..saya gi dlu k..tengok2 ibu tau..bu..aku pegi dlu.."
"ya la..hati2 drive.." ibunya sempat berpesan..

setengah jam kemudian..telefon rumahnya berbunyi..ibu minta aku jawabkan panggilan tu..

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers