ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (11)





14 april 2010..day 6

hari ini doc dah benarkan dia pulang..ingatan dia masih ok..tp, doc ckp jgn menaruh harapan yg tinggi..
walaupun ingatannya dah pulih, tapi ia mungkin utk seketika je..keadaannya yg sebenar adalah sgt kritikal..
pmbedahan dah x brguna lg..kanser dia sgt cepat merebak..dan doc pn pesan gk supaya cpt2 hntar dia ke hospital jika berlaku pape..
aku terpaksa tabah dgn sebarang kemungkinan..tapi hari ni dia mcm sgt shat..
mlm tu aku tdo d rumah dia..n lusa bday dia..


15 april 2010..day 7
d rumah dia..

"hmm..awak.."
"ye.." dia mghampiriku..
"saya nak awak ambil ni balik blh??"
dia mghulurkan 1 kotak kecil padaku..aku mnyambut kotak tsebut dan membukanya..
cincin silver dgn 1 permata..the 1 n only..cincin yg aku pnah pulangkan padanya 1 masa dhulu..
aku mngangguk dan senyum..
"thanx..tau x, sebelum saya kasi cncin ni kt awak hari tu, saya pakai n xpnah bukak tau.."

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers