ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
my 1 n only part (10)




"awak..awal bangun..xleh tdo ea??"
dia memandangku dgn pndangan yg redup..ya!!pandangan yg sama dgn masa matrix dlu!!matanya tersenyum..
"makcik.."berderau darahku mndengar panggilan itu..
"a..awak ingat???"
dia mengangguk...mengalir air mataku..aku memanggil nurse memandangkan doc xde awal pg cmni..
tapi aku dberitahu lagi sjam doc akn tiba..

"makcik.."dgn senyuman dia memandangku..
aku hnya mampu mengangguk..sebak sgt..aku telah memaklumkan pada ibu tentang pkmbangan dia..
"saya rindu awak...dh lama awak kt sni??"
"awak langsung x ingat??"
dia menggeleng..
"4hari.."
"awak jgn tinggal saya k..saya mntak maaf sbb tpu awak..saya xbtunang pn..dia kzen saya..saya syg awk.."
aku sebak..
"xpe wak..xpe..jgn pk smua tu lg..saya pn sayang awak..saya dh tau smua.."
"tapi saya lg sayang awak..haha"
ye...dia dah kmbali..som1 yg xprnah kering idea utk sakat aku..aku tersenyum..dia nmpak agak aktif hari ni..
syukur padamu ya Allah..lg 3 hari bday dia...

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers