ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
the 1 n only part (5)





rupa2nya dari awal prkenalan kami dia dah tau tentang pnyakitnya..patut la dia prnah gtau yg dia sakit kpala..
bila tnya nape, dia ckp sbb stay up buat assignment..tp jarang sgt la dia mengadu..
n dia decide nk putus lepas dia dapat tau ingatan dia akan hilang..sebenarnya dah banyak tanda dia tunjuk kt aku..
tapi aku xpnah nampak..n patut la dia suka ckp pasal mati..n pada masa tu,segala kekuatan aku hilang..

camne aku nak g sabah??tket mahal..bila check tket, plg kurang pn rm400 utk air asia..tu pun utk nex week..
k..aku book yg tu..tpaksa la tunggu lagi seminggu n kebetulan ada cuti khas seminggu masa tu..
tiap2 hari aku doakan kesihatan dia dalam tangisan..terasa lambat masa berlalu..


8 april 2010..

aku menaiki bas utk ke kl..n menaiki teksi utk ke airport..penat pjalanan yg tpaksa aku tempuh langsung x terasa..
demi dia yg aku sayang, cinta..

Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers