ABOUT STORY STUFF


Meet The Owner

New Status
Life Full Of Lies


Assalamualaikum and hye people :* Name : Atiqah.
Age : 14 y/young.
Stay: Earth.
School: Kindergarden ♥
Love : Wafiy ♥

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
the 1 n only part (1)




the 1 n only 


sume harapan n impian aku musnah..
aku meneruskan life aku sbgai sorang student..
tapi aku sunyi..dia ambik 2thn life aku..
n now aku dah x pk boy..kapel jaoh skali..
pengalaman lepas bnyak mngajar aku..dia ada sms aku selepas beberapa hari aku balik dari utm..
dia mntak maaf n mntak aku lupa dia..sengal..ingat mudah ke??dia xde prasaan ke??
dia nak aku mula kan hidup baru n wish gud luck utk aku..
sakit hati aku dgn sms tu..
aku cuma reply thanx a lot n mntak jgn ganggu aku lg..aku gak wish dia bahagia dgn tunang dia..
lepas tu dah xde berita dari dia..

| Newer Post
Daisypath Anniversary tickers